Отримайте УЗД у подарунок до Вашого візиту гінеколога або уролога. Телефонуйте для запису 050 245 00 00 Пакетна пропозиція місяця прийом гінеколога + УЗД МТ+ ПАП тест 2100 грн 1400 грн
Відгуки
Ми завжди прагнемо підвищити рівень сервісу надаваних медичних послуг в мережі клінік "Оксфорд Медікал", і вдячні вам за залишений позитивний відгук. Ми беремо до уваги всі коментарі та побажання, які відносяться до нашої роботи. Дякуємо за ваш вибір.
Тетяна 08-05-2025 Дякую Людмилі Сергіївні за її професіоналізм.маю проблемну шкіру,але сама страшна загроза була за вухом,лікар це побачила відразу.Зі сторони Людмили Сергіївни було організовано все дуже швидко.Не втрачаючи часу було видалення.Я дуже вдячна за Вашу роботу та професійний погляд. ДЯКУЮ ♥️
Вікторія 03-04-2025 Хочу висловити щиру подяку лікарю-дерматологу Людмилу Сергіївну за її професіоналізм та уважне ставлення. Вона детально пояснила діагноз та план лікування, відповіла на всі мої запитання, що дало мені впевненість у правильності обраного підходу. Завдяки її рекомендаціям я швидко помітила покращення свого стану. Рекомендую Людмилу Сергіївну усім, хто шукає кваліфікованого та турботливого спеціаліста.
Ольга 21-03-2025 Чудовий лікар Глушкова Л.С.- потрапила до неї з важким станом шкіри , вже за декілька днів вдалося позбутися дерматиту за допомогою комплексного лікування. Лікар справді продумувала і лікування і аналізи - завдяки цьому іще і виявили проблеми щитовидної. Тепер я знайшла свого лікаря дерматолога
Василь 08-03-2025 Прошу пояснити цій пихатій, неввічливій, зверхній людині, що вона надає медичні послуги. А також, що існує якась етика поведінки та стандарти обслуговування. Вкрай неприємна і противна особа. На «доброго дня» відповіла присідайте. З зарозумілим виглядом сказала «розказуйте» . Коли почав розказувати що турбує - почала перебивати, не дослухавши до кінця і наказовим тоном «лягайте» на огляд, через 2 секунди вже «вставайте». Дуже багато питань до професійності медичного огляду цього «лікаря» . Склалось враження, що це я їй щось винен і незрузуміло чого прийшов, а її величність робить мені величезну безплатну послугу. Прошу навчити манер і поваги до клієнтів цю «принцеску» і пояснити що на підвищених чи наказових тонах з пацієнтами розмовляти не припустимо!